Kjære Utstiller,

Viser til tidligere utsendt mail, under følger litt mer praktisk informasjon vedrørende utstillerstand. 

Programmet er satt og IT-Forum Vest vil også i 2021 ha en hovedsponsor, som får mulighet til å holde et 30 minutters innlegg i plenum.

Årets hovedsponsor er: 



Alle andre utstillere vil som tidligere kunne bestille vanlig standplass. (og boltre seg i deltakerne på egen stand.)

Standard stand vil være 2x2 meter og koster kr. 15 000,- + mva.
Prisen inkluderer bord/stoler, duker, strøm og vanlig internett.

Det er også mulig for at 2 leverandører kan velge å dele stand. Det velges da 3 bord til kr 25.000,- + mva. Den leverandøren som velger stand (eier av standen), blir fakturert for det totale beløp, og skriver kommentar om hvem de skal stå sammen med.

Priser på hotelloppholdet

Tilslutningsdøgn i enkeltrom koster kr. 1.215,-
Prisen inkl. 1 døgn med frokost.

Hotellopphold i enkeltrom fra tirsdag til onsdag koster kr. 3.437,-
Prisen inkl. 1 døgn hotell, lunsj og festmiddag med drikkepakke tirsdagen. Frokost og lunsj onsdagen samt 2 kaffepauser/kaffemat pr. dag.

Håper dette frister til deltagelse og at vi har gleden av å se dere på IT-Forum 2021.

Påmeldingslinken for vanlig stand påmelding og påmelding for utstiller representanter vil være klar august 2021.
Vi sender ut informasjon når vi åpner for påmelding.

Det vil være begrenset med plasser, så da anbefaler jeg dere raskt å melde dere på. I år måtte vi dessverre takke nei til noen.

Bare ta kontakt hvis du ønsker mer informasjon.

Har du noen spørsmål, vennligst ta kontakt på: sandra@fjellogfjord-konferanser.no eller
tlf: 55 11 04 22 / 928 36 688
.